CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Friendship tickers

Saturday, May 7, 2011


Seorang budak punk mengajak kawannya datang ke rumah barunya. Dengan bangga dia menunjukkan ruang-ruang bilik dan hiasan rumahnya itu. Mereka berhenti di sebuah gong tembaga yang besar dan kelihatan menarik dan antik.

Kawannya bertanya, "apa benda ni? Kau budak punk pun boleh minat dengan dikir barat ke?"

"Menarik kan?" Jawab budak punk itu. "Ini bukan alat muzik lah bro. Ini jam bercakap."

"Jam bercakap?! Fuyohh! Bro, macam mana ia beroperasi? Sekarang pukul berapa, cuba kau demo sikit."

"Demo? Kau serius? Ok, tengok ni," kata budak punk itu lalu mengangkat gendang besi yg kelihatan berat sambil menghayun kuat menghentam ke tengah-tengah gong itu yg terus mengeluarkan bunyi yang kuat bagaikan boleh memecahkan gegendang telinga.

Tiba-tiba terdengar jeritan di sebalik tembok rumah sebelah, "Hoi!!! Kau dah tebiat nak mampus ke apa hah?!!! Dah pukul 2 pagi lah biul. Tak tahu nak tidur ke?!! Sewel punya budak!"

"Ah! Dah pukul 2 pagi daaah," jelas budak punk itu.
Kawan dia cuma garuk kepala masih blur dan terkedu lagi nak cakap apa-apa.




p/s  dripd kowg beli jam beckp bek kowg beli jm pasa mlm RM10 jerk tuh xpyah pent2 nk angkat gendang besi tu semate2 nk tawu kol bpe. heish buang tenage!!! wawawwa




1 comments:

Anonymous

pandai cik mimie buat org ketawa....

Post a Comment

There was an error in this gadget
MB's FISHES

ikan2 nie sentiase lapoo so sambil tgok blh lah tlg bg dye mkn sekali yep :D
cara nk bg makan : klik jek seberape byk yg boleh kat ikan2 tu tawulah dye berebot nnt.

one more!! anda juge boleh melatih ikan ini yek! carenye senang je, halekan ank panah slow2 kemane yg anda suke tp dlm akuarium nie shj yek!! ha anda akan lihat hasilnye. selamat mencube!!! wee ;D



...................................thank you sbb sudi jengok..................................