CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Friendship tickers

Saturday, December 3, 2011

ape seyh aku buat!!!

hee opss sblom tu assalamualaikum :) actly lame gaklah ak xon9 nie pon online kat cc bersame adek aku sorang nih. ape punye kakak lah mintak adek blnje. =P whtever!! ceyh padahal seminggu jek pon xon9 xdeklah lme sgt kan. nak tawu ape jek aku wat cuti nih.. kikiki... byk dok umah men game!!!! pegh game paleng aku gian (kelip2) mmg klw dh mengadap game tuh mmg ssh nk berenti!! teringat lah plak dgn cter korea aku.. if my lovly lappy ade lagik skg nie dh layn dah LEE MIN HO ak.. hahah klw xdye pon cter korea yg masok pale. mmg telinge nie dgr jek lah suare2 "bile nk tdo nih mie??" hahah ape2 jeklah. kalini xdpt tlg bpk aku mcm selalu.. byk plak pekeje. hampeh xdpt wet poket byk2!!! heheh jap2 masok arinie dh 3 movie aku layan taw!!!! 1st movie aku dok tgok ngn harish, ank buah aku yg maken bolat tuh, ngn kakak n adek aku cter roots n boots.. 2ndly wif my junior.. cter twilight n bru kjp td aku lym Ombak Rindu..ngn kakak paleng aku manje. pergh tgkap leleyh dowh aku.. cket2 lap ingos meleleh nie ha. hahaha tp mmg sdeyh cter dye... 

skg nih aku tgh dok lyn novel bru aku beli.. heheh sdeyh yg melmpau2 la plak cter dye... hahah apelah bce pon nanges... merenjes2 air mate nie smpai aku aku menyirap knpe xnk berenti sbb sshlh aku nk bace klw mte nie dh bertakong2!!!! haha uish nk tawu x??? heheh adek aku laki.... dye pon lyn novel aku bg pinjm kat dye.. pegh nk gelak aku tgok dye bce dh nk abes da td aku tgok.. sampai akk aku tgo dye... "tu ha Al-Quran 30juzuk xnk bce??" hahaha yg aku plak kene ngn makcik aku "engtkan ko bce tafsir.." hahah hampeh betol!!! huhuhuhu actly aku happy sgt balek jb nie.. rse ketenagn dye.. sejuk mate nih dpt jmpe family yg aku syg!!!! sok syg aku lagik sowg pon dh blek jb.. bleh aku dok mengacaw dye heheh. cptlah nnt kte dating eh iela before aku balek semule ipoh.. hurm beratnye nk tgglkn jb.. klw leyh mls dh nk blek ipoh nk dok jb jek!!! xpek 6 bln jek lgik kan... relex sdh!!! klah etu jek kowt nk cte... cte byk2 kang bsn pulak yg membacenye.. (ceyh perasan plak aku nie ade org bace kan) hahah k lah tata titi tutu
There was an error in this gadget
MB's FISHES

ikan2 nie sentiase lapoo so sambil tgok blh lah tlg bg dye mkn sekali yep :D
cara nk bg makan : klik jek seberape byk yg boleh kat ikan2 tu tawulah dye berebot nnt.

one more!! anda juge boleh melatih ikan ini yek! carenye senang je, halekan ank panah slow2 kemane yg anda suke tp dlm akuarium nie shj yek!! ha anda akan lihat hasilnye. selamat mencube!!! wee ;D



...................................thank you sbb sudi jengok..................................