CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Friendship tickers

Monday, February 6, 2012

hye kawan!!!

salam der... ^^, hee harini bgon pgi bebs aku. buhsan nk tdo balek! online jek ler. dr tdo mimpi mende same. huh tak dramatik langsong! keh3. pegh lame weyh aku tak update blog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! rindu!!!!!!!!!!!!!! rindu blog aku yg comel loteh ni!!! hahaha (comel lah sgt) hurfffff~ so guys!! wht r u doing huh ryte now? heheh kompom lah byk yg terbongkakng lgik an kt atas katel yg empok tuh kan. lgik2 student! tgh cuti ler katekan. heheh bls dendam lah!! syokkk~ aah syoknye smpai byk dh pete kt bantal busuk korang tuh! keh3. jadi pete singapore xpek lagik.. nie kang jdik pete sabah+sarawak huishhh!!! hahha mmg hampeh! aku skg tdo byk yg dok teman aku. kene bertahan dgn aksi lasak di tempat tidur oleh SITI UMAIRAH MOHD TAHIR nih!! spe lgik yop!! si numoo ngn sheeppo ler. hahhaa. depe nih comel lote lgik gebu der~ jgn maen2 wa ckp lu... 


0 comments:

Post a Comment

MB's FISHES

ikan2 nie sentiase lapoo so sambil tgok blh lah tlg bg dye mkn sekali yep :D
cara nk bg makan : klik jek seberape byk yg boleh kat ikan2 tu tawulah dye berebot nnt.

one more!! anda juge boleh melatih ikan ini yek! carenye senang je, halekan ank panah slow2 kemane yg anda suke tp dlm akuarium nie shj yek!! ha anda akan lihat hasilnye. selamat mencube!!! wee ;D



...................................thank you sbb sudi jengok..................................