CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Friendship tickers

Monday, April 16, 2012

emak sayang

aclty aku bru gak balek dr kerje. td online fb then aku bace balik status.. cop2!!! sorry aku men masok jek xde salam xdek ape.. hehe btw assalamualaikum ye to all reader~ peace yaw. (sambong balek) aku bace status about perbualan antara ibu dengan anak...

Mak : Tahu tak kenapa mak sayang sangat kamu?
Anak : Sebab saya anak mak kan?
Mak : Tapi ada alasan yang lebih hebat daripada itu..
Anak : Apa tu mak?
Mak : Kerana boleh jadi kamu lah penyelamat ibu di kubur nanti andai malaikat sedang mahu memalu dan memukul jasad ibu nanti..
Anak : Mak! Janganlah...
Mak : Jadi anak soleh ye..mak perlukan doamu di sana nak..( Mak itu lantas mengalirkan air mata cinta :)


tbe2 jek hati aku rse sebak sgt ble bce. padahal post pagi td tbe2 jek bace balek hati nie tersentap pulak (ko nih mi2 mmg loading!!!) hahaha entahlah tbe2 jek mate nie berair terase rindu sgt2 kat mak aku yg comel+kiut tuh!! mak.. mimie sayang sgt kat mak taw. cume mi2 nie degil cket heheh mak pon tawu kan anak mak sorang nih. degil2 pon mi2 always doakan kesejahteraan utk mak. mak jaoh kat jb. mi2 kat ipoh. lame tak balek. bdk2 umah sume dah balek cume mi2 sorg jek kowt xbalek. hurm:( tapi xpek 3 mggu jek kat ipoh nih. mi2 bkn xnk balek.. tp mi2 pke mls nk membazir. lagik pon mimie keje kat ipoh. penat mmg penat mak.  tp mi2 tawu if kte ikhlas wat sesuatu kerje kite xterase sume tuh. mi2 balaja dr mak jgk. dahlah mak penat pulak nk menaip. hee ily so much. (Ya Allah kasihanilah kedua orang tuaku sebagaimana mereka mengasihaniku ketika kecil) khas utk org tersayang~ peace yaw!!



0 comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
MB's FISHES

ikan2 nie sentiase lapoo so sambil tgok blh lah tlg bg dye mkn sekali yep :D
cara nk bg makan : klik jek seberape byk yg boleh kat ikan2 tu tawulah dye berebot nnt.

one more!! anda juge boleh melatih ikan ini yek! carenye senang je, halekan ank panah slow2 kemane yg anda suke tp dlm akuarium nie shj yek!! ha anda akan lihat hasilnye. selamat mencube!!! wee ;D



...................................thank you sbb sudi jengok..................................