CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Friendship tickers

Sunday, May 1, 2011

♥ cinta kau dan aku ♥

hurm (pelik sebentar yep) hahaha ape! engat aku nk story psl ksah cinte aku ape?? eish jiwang madah ko mimie. ok kesimpulanye... TETTT!!! bknlah ak nk cter psl ksah dlm novel yg pnh aku dok bace mcm org gle. perh mmg khushuk abes wa ckp lu~ actly aku nie bknlah minah novel tp klw kt tgn nie dh ade novel yg first2 part lgik cm dah best mmg straight lah an aku nk bce kan. mane xnye pas mkn smbong bce... pas mndi smbong klw boleh xnk smbong menyabong mcm cte episod2 kejadah tu. upss!! HEE pembetulan!! (sambong menyambong) 

k cmnih... bg aku byk2 novel yg ak pnh bce even x byk mane lah novelnye =P bg ak novel CINTA KAU DAN AKU nie best gle beb! sedeh, lawak, n fun lah!! abes cter! ok lah xyah nk dok cter bnde mengarot aku straght lah pde sinopsis yg x bape nk sinopsis ni eh.... 

adelah sorg gurl nie dye nk kate tomboy tu xlah tp dye nie mmg sengaje pkai cm laki2 dgn topi yg xnk berenggang. pkai topi pon rambot dye pjg tp dye sorok2kanlah mcm udang disebalik mee.. (heish xdek kne mngene lgsong peribhase) oh iye nme gurl nie farisha. hahha time nie aku teros terbyg nnt aku ade ank aku nk bg name farisha lah sedap plak (ah sdh berangan plak aku nih) hurm farisha nie ank yatim n dye pkai mcm laki after bpk dye meninggal. n satu hari dye nk crik kje jd driver n pendekkn cte akhernye dye diterime jdik driver CEO n nk tawu x ?? nme bos dye farish! (heish klw dh nmenye cerite novel kan) konon2 jodohlah. n satu tahap bos dye suke dkt farisha yg perangai dye ni kdg2 cm bdk2 cket. yelah pompan nk belagak cm jntan. pastu satu hari mak farisha sohlah dye kawen ngn bos dye. tp farisha xnk sbb dye hormay n dye pon x tawu lah bos dye 2 btol2 suke kt dye. lastly farisha wat decision kwen ngn kwn bek dye dgn tnpe ade rse cinte. yg kelakonye time dye nk nikah si farisha ni x tgok dpn asek tundok sbb gementar smpai kan org yg dye nk nikah pon dye x tgok. teros setuju plak tuh!! hahaha bygkanlah. japg ble dye tgok rupenye yg dye nikah 2 bkn kwn bek dye tp bos dye. hurm mmg lawak lah. then klw nk tawu seterosnye g lah bace sndiri!! ape lu engat wa nie pembace cerite dongeng ape? wekkkk!!!!!! 

Cinta Kau Dan Aku

ha!! klw nk crik inilah dye... aku bce xsilap 2 taon lps.. skg aku tgok novel ni best seller kowt rugi kowg x bce!!!!


"Apa jadi driver? Hei Risya, dah tak ada jawatan lain ke kat tempat kerja Milah tu sampaikan jawatandriver pun kau terima? Dah-dah, balik kampung aje. Tolong mak kat warung lagi bagus. Apa, kau ingat, kau tu jantan ke. Nak jadi driver", marah Mak Timah.
"Kalau saya katakan saya tak kisah untuk memperisterikan awak? Dan saya juga sebenarnya sudah mula menyukai awak, adakah awak akan berubah fikiran dan menerima saya?" soal Farish Hakimi dengan wajah serius.
"Sayang, dari hati yang tulus abang nak beritahu sayang yang abang sungguh bahagia dapat menjadi suami sayang. Abang harap, Risya boleh terima abang dalam hidup Risya. Percayalah, abang ikhlas mengambil Risya sebagai isteri abang."
Sebaik sahaja kaki Farish Hakimi hendak melangkah masuk ke balai berlepas, dia dikejutkan dengan suara yang amat dikenalinya. Suara yang sememangnya amat disayangi, suara yang menyebabkan dia ketawa, suara yang menjadikan hidupnya ceria, suara yang sentiasa berbisik manja di telinganya. Tidak, dia tidak perlu untuk mendengar suara itu lagi. Bukankah suara itu yang telah merobek hatinya? Bukankah suara itu yang telah meragut kepercayaannya?

0 comments:

Post a Comment

MB's FISHES

ikan2 nie sentiase lapoo so sambil tgok blh lah tlg bg dye mkn sekali yep :D
cara nk bg makan : klik jek seberape byk yg boleh kat ikan2 tu tawulah dye berebot nnt.

one more!! anda juge boleh melatih ikan ini yek! carenye senang je, halekan ank panah slow2 kemane yg anda suke tp dlm akuarium nie shj yek!! ha anda akan lihat hasilnye. selamat mencube!!! wee ;D



...................................thank you sbb sudi jengok..................................